Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~JohnnyGarcia | użytkownik

imię i nazwiskoPiotr Sokołowki adresLos Skarlandos zarejestrowany15.04.2008 @22:00:05 ostatnio na stronie28.09.2017 @20:44:23

Happy, happy birthday
Two years dead today
You can't keep me running
You can't keep me from hiding from you
Don't mess around with me
I'm down to the wire
And I'm burning
I'm burning higher and higher and higher
I keep on running
I never seem to get away from you
I can't escape the memories
That haunt me every day and night
Just you leave me alone
I'm down to the wire
And I am burning
Higher and higher and higher


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty170 komentarze1285 posty na forum0

komputer / sprzęt
aparat kopm i inne

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~szeptus    16.06.2008 @14:52:03
dzięki ;p
_______
; )
~JaTanczeANieboGra    14.06.2008 @17:32:48
dzięki
_______
antropolożka
~snopekk89    04.06.2008 @17:22:56
No spox dzieki za ocenki i komy pzdr
~MartinD    04.06.2008 @00:43:56
Dzięki za bombardowanie. :D:D
~famousDeath    02.06.2008 @21:44:25
ee tam mniejsza o nią i tak jutro wstawiam kolejna z cyklu"śnieżne zamiecie" na Północy xD
~famousDeath    02.06.2008 @21:41:23
hmm właśnie jedną dodałam ale taka jakaś kiepska ... wygląda lepiej w przybliżeniu ;/
~magu85    02.06.2008 @18:15:34

~magu85    02.06.2008 @18:14:38
ja cie dopiero zbombarduje
~magu85    02.06.2008 @18:14:12
polecam galerie
ergy.digart.pl
rafieexx.digart.pl
darkwire.digart.pl
~magu85    02.06.2008 @18:10:13
dzieki za zbombardowanie mojej galeri
~toziu24    02.06.2008 @15:53:53
dzięki i pozdrawiam
_______
nie odwdzięczaj się rewelacją za rewelację
tylko wyraź szczerą opinie
~Anielkaaa    02.06.2008 @13:22:14
_______
Wybieram tylko to co mi się podoba.
Nie dziękuj, oceń.
~DariusC    02.06.2008 @12:39:10
Dzenki "Johnny",cieszy mnie ze sie podoba ! Dzenki
_______
nobody
~andrzej59xl    02.06.2008 @12:36:37
pięknie dziękuję za odwiedziny i za ocenę, srdecznie pozdrawiam i polecam się miłej Twej pamięci
-remik    02.06.2008 @12:35:04
dziekuje milo mi
~majkeld    02.06.2008 @12:02:01
dzięki za wpisy stary!Ford ten co dodałem to chybe co w MAD MAXIE koleś posuwał
~skrzywdzona    30.05.2008 @01:11:28
zaszalałeś
dzięki za wszystkie komentarze
pozdrawiam
~skrzywdzona    30.05.2008 @01:07:13
ja Ci dam zeza
-remik    28.05.2008 @00:47:07
a to masz nieobrabiane? moje uznanie
-remik    28.05.2008 @00:41:03
tak, obrabialem. Ale programów uzywam roznych. Najczesciej Adobe Photoshop.
-remik    28.05.2008 @00:37:17
nie bylo trudno walily co chwile, 15 sekund naswietlanie wystarczylo
~toziu24    27.05.2008 @20:17:45
one nie potrzebują zaproszenia hehe
_______
nie odwdzięczaj się rewelacją za rewelację
tylko wyraź szczerą opinie
~maniac5    27.05.2008 @12:18:02
gratuluje
pocisnołeś mi
możesz być z siebie dumny... życzę więcej samokrytyki i udanych zdjęć
_______
Byłem w piekle...
Niemcy byli w nim policjantami...
Francuzi, architektami...
Rosjanie, kochankami...
a Polacy Politykami
~Or4x1d    27.05.2008 @12:09:54
łojojoj.... cóż za nalot :D

Wielkie dzięki za wszelkie komentarze !

Niespodziewałem się takiej ilości.

Pozdrawiam serdecznie.
+MissFlea    27.05.2008 @11:06:45
Spoko, przezyje to.
_______
Mam niedorozwój ośrodka działania - to taki kryzys wieku średniego,to takie przedśmiertne figle,takie przedśmiertne zabawy. Sekunda karnawału w środku Postu.
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 8 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt