Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~JohnnyGarcia | użytkownik

imię i nazwiskoPiotr Sokołowki adresLos Skarlandos zarejestrowany15.04.2008 @22:00:05 ostatnio na stronie28.11.2016 @23:28:24

Happy, happy birthday
Two years dead today
You can't keep me running
You can't keep me from hiding from you
Don't mess around with me
I'm down to the wire
And I'm burning
I'm burning higher and higher and higher
I keep on running
I never seem to get away from you
I can't escape the memories
That haunt me every day and night
Just you leave me alone
I'm down to the wire
And I am burning
Higher and higher and higher


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty170 komentarze1285 posty na forum0

komputer / sprzęt
aparat kopm i inne

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~wild    25.05.2008 @22:36:34
w papierach mial urala (norma), a w swietle prawa musi tak mowic.

z drugiej strony- nie sklamal zbytnio, gdyz ta m-72 wywodzi sie z IMZ (izewski military zawot) a dzisiaj firma funkcjonuje pod nazwa ural- od polozenia graficznego

Goska
_______
Born to be WILD
-------------------------------------------------------
zrozumieją mnie tylko Ci, którzy kochaja wolność
~wild    25.05.2008 @14:22:12
czesc- dzieki za komentarze- jak zwykle zawyzone oceny dostaje..

jaka tam fajna- tez taka sobie.. im dluzej na nia patrze tym chesciem mam ochote porobic tam porzadki..

pozdrawiam
Goska

_______
Born to be WILD
-------------------------------------------------------
zrozumieją mnie tylko Ci, którzy kochaja wolność
~KambodzanskiDrzewiec    25.05.2008 @09:19:17
dzięki bardzo za komentarze na digarcie pozdrawiam
~andrzej59xl    24.05.2008 @23:55:53
bardzo dziękuję za odwiedziny i za ocenę, pozdrawiam i polecam się miłej Twej pamięci
~habanito    24.05.2008 @23:47:47
dzięki
_______
... sprzedam obiektyw CANON EF-S 55-250 f/4-5.6 IS za 800PLN...
~Gosiak88    24.05.2008 @23:37:52
A dziękuję i również pozdrawiam :D
~konar1987    24.05.2008 @22:58:17
Keee ??
~Epileptika    24.05.2008 @22:57:04
hehe dzięki
~konar1987    24.05.2008 @22:53:33
Tym że tworzysz na Digarcie kolejne kółko adoracji za które zaraz dostaniesz bana Troszkę? a co?
~Epileptika    24.05.2008 @22:52:52
e tam, nie różnie się...cicho
~Epileptika    24.05.2008 @22:51:56
po remoncie będzie 4.0 na razie 2.8
~Epileptika    24.05.2008 @21:37:50
nie prawie, tylko tak :P:P:P
~Epileptika    24.05.2008 @20:52:13
wow, dzięki, całą galeryjkę mi skomentowałeś


PZDRX
~MartinD    23.05.2008 @21:45:11
Dzisiaj robiłem to zdjęcie, miałem nadzieję na lepszą pogodę, ale niestety nie wyszło. Może następnym razem uda mi się trafić na słoneczną pogodę. Pozdrawiam.
-remik    20.05.2008 @00:19:12
dziekuję, przekażę
~przemyslb    19.05.2008 @23:48:07
to juz tym bardziej dziekuje
staram sie jak moge zeby ladne byly
~przemyslb    19.05.2008 @23:43:00
dziex
~DariusC    19.05.2008 @23:05:23
1) czarno biale,pasuje do motywu,2) nie zwyczajna pozycja,3) ostrosc jest dobra ok
_______
nobody
~mikulinka17    18.05.2008 @11:59:09
dziekuję
~MsRazolBlade    17.05.2008 @16:12:24
....
~MsRazolBlade    17.05.2008 @13:16:22
BULLSHIT!!
~svatov    14.05.2008 @23:37:04
koskomare andrut kapslok.
~hyperr    14.05.2008 @20:26:20
thx
~mikanicki    14.05.2008 @00:21:21
zdjęcie było robione w Częstochowie i Gdańsku...
na dodatek aparatem z telefonu :P

...

fajne fotki
_______
..nie dziękuj za oceny: lepiej oceń i skomentuj moje zdjęcia http://mikanicki.digart.pl/digarty/
~Anielkaaa    13.05.2008 @13:53:32

_______
Wybieram tylko to co mi się podoba.
Nie dziękuj, oceń.
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt